viernes, 23 de agosto de 2013

ELS PRIMERS ENCÀRRECS

No fa gaires setmanes la Laura, una bona amiga,va venir a casa de visita. Tot xerrant li vaig explicar que m'havia començat a aficionar a tot el món del patchwork i que estava fent cosetes pels de casa.
A la Laura li va agradar tant el que estava fent que es va decidir a fer-me un encàrrec: tres samarretes i un body per regalar a amics i familiars!

Ni us podeu imaginar quina cara vaig posar ni la il·lusió que em va arribar a fer! Us ho podeu imaginar? Creieu-me que vaig posar-me per feina ben aviat! Mai costa posar-se a treballar quan vé de gust!

Aquí us deixo unes fotos...

Salut!











1 comentario:

  1. Benvinguda en aquest Món, et tornarà boja, ja veuràs. Una samarreta i un body molt bònic i ben fet. Felicitats guapa. Ja intercanviarem idees i més cosetes. Petons.

    ResponderEliminar