jueves, 22 de agosto de 2013

AMB LA IL•LUSIÓ D’UN NOU PROJECTE:

Salut a tothom!
Avui començo aquest blog. I la veritat és que no sé ben bé com fer-ho...però suposo que, de mica en mica, anirà agafant forma.

Tampoc sé del cert com he arribat fins aquí. No m’agradava cosir, tinc un bebè, no sé massa com funciona tot això dels blogs... i mira! Després de temps de donar-hi voltes aquí em teniu! Cosint, amb manca d’hores al llarg del dia i creant un blog. Què més es pot demanar? ;)

Des de sempre m’he interessat pel dibuix, la pintura, la lectura i totes aquelles cosetes fetes a mà. Aquelles que tenen quelcom especial. Aquelles que són úniques. Però cosir no m’havia interessat mai. Potser pel fet que de petita, un parell d’estius, em van obligar anar-ne a aprendre amb una meva tieta. Crec que van ser  els pitjors estius de la meva vida. No m’interessava gens ni mica fer vores de vestits i el que fos de gent que no coneixia de res...
No obstant,  sembla estrany que, després de més de deu anys, encara em recordi de moltes coses! I, a més a més ara m’agrada! Al·lucinant... serà que em faig gran...

I déu ser això, que amb els anys una comença a veure les coses d’una altra manera. Jo que un cop he tingut el meu fill, quan no em queden més hores al dia, m’he començat a aficionar al patchwork als meus moments “lliures”.
Potser m’he tornat boja, però m’encanta. I realment ho necessitava: per desconnectar, per crear, per divertir-me i per compartir amb vosaltres totes aquelles coses que vaig fent.

Espero que en gaudiu tal i com en gaudeixo jo.

Per qualsevol consulta no dubteu a enviar-me un e-mail al següent correu: lauraportell85@gmail.com

Fins la pròxima!

                                                                                                                      Laura



3 comentarios:

  1. Jat'ho de fit molt benvinguda, t'anirà súper bé! Escolta com puc fer Per. Fer-me seguidora? Petons

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Si no m'equivoco crec que has de clicar a la icona de la G+ que hi ha dalt a la part esquerra. Diria que és allò sinó ja ho tornaré a mirar. Petons i merci pel teu recolzament!

      Eliminar
  2. Hola!!!

    Molt bona feina tant amb el blog com amb les diferents creacions...són totes molt boniques!!! Es nota moltíssim que hi poses afecte i atenció a l'hora de fer-les!!!:)
    En Roger segur que està guapíssim amb totes elles!!jeje

    Estaré ben atenta a les pròximes publicacions!!!;)
    Un petó!!

    Mireia

    ResponderEliminar